Windows 7 Home Premium kopen online * 18.95 EUR | custom IT

Windows 7 Home Premium - Activatiecode / 32- 64-bit / NL-FR-ENG

Windows 7 Home Premium | 32/64 bits | Download + Licentie | Multi-Language. Directe levering van certificaat en instructies per mail, onmiddellijk na bestelling.

Meer details

PNLD000001

Op Voorraad

Waarschuwing: Laatste items in voorraad!

18,95 € incl. BTW

Aan mijn verlanglijst toevoegen

Beschikbare Betaalmethoden
Beschikbare Betaalmethoden

Product keys WindowsWat ontvangt u na aankoop?

Wij zijn heel duidelijk over onze producten. U ontvangt exact wat u koopt en daarbij helpen wij. Lees hieronder de productinhoud van dit product Windows 7 Home Premium. Meer gedetailleerde productspecificaties zijn ook beschikbaar als u even verder leest.

Activartie code   Product key voor activatie (formaat:  XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX)

download windows 7    Download link, van een veilige server. Virus en malware vrij !

Handleiding    Wij geven u gratis een handleiding om zelfstandig alles te installeren & activeren.

Waarom kopen bij ons?

Elk moment van de dag werken wij aan de verbetering van onze website en dienstverlening. We zien uw aankoop graag als samenwerking. Bij aankoop van Windows 7 Home Premium krijgt u niet alleen de beste prijs, maar u kan ook rekenen op onze sterke dienstverlening en garantie op de werking van het product. Wij stellen u graag onze sterke punten voor:

Certificaat

Distributie Conform 

Vonnis EU. Hof 3 juli 2012

Snelle verzending

Snelle verzending

Onmiddelijk na bestelling

Beste prijs

Beste Prijs

Extra korting resellers !

Windows 7 Home Garantie label

100% Product Garantie

Op Activering Product

Plus - Minus

Wij willen graag voor u nog een uiteenzetting geven van de voor en eventuele nadelen van Windows 7 Home Premium. Deze zijn tot de essentie beperkt. Afhankelijk van uw profiel kan dit niet altijd van toepassing zijn. Vergeet ook niet de gebruikers reviews te lezen !!! Hiermee kan u ervaringen van andere ook zien.

Windows 7 Home premium pluspunten Pluspunten : 

1. Goedkoopste Windows 7 pakket
  2. Stabieler dan Windows XP
  3. 100% ondersteuning voor software
  4. Draait licht, vraagt niet veel je pc
  5. Ideaal voor thuisgebruiker

Windows 7 home premium minpunten Minpunten : 

1. Niet alle opties aanwezig als bij de hogere versies
  2. Geen encryptie en beperkte netwerkmogelijkheden
  3. Geen XP Mode

Omschrijving Windows 7 Home Premium

Dit veelgebruikte besturingssysteem is heel eenvoudig. Met Windows 7 home laat u - vergeleken met zijn voorgangers - nog eenvoudiger het maximale uit uw pc of laptop halen. Schakelen tussen verschillende programma's, opnemen van televisie-programma's en uitwisselen van bestanden met andere Windows 7-computers in hetzelfde netwerk zijn slechts drie van de vele verbeterpunten die Windows 7 Home u te bieden heeft.

Product SpecificatiesWindows 7 Home Premium

• Verander na installatie de taal via een bijgeleverde tool. Kies uit vele europese talen.
  • Installeer als Windows 7 Home als 32 or 64 bit versie.
  • Downloadbaar product via bijgeleverde download link.
  • Na aankoop ontvangt u een email met : activatie code / handleiding / download link.
  • Sinds 29 juli 2016 heeft Microsoft beslist dat er geen gratis upgrade meer mogelijk is naar Windows 10. Na deze datum verwijzen wij u naar onze Windows 10 Producten in de webshop.

Systeemvereisten

• Processor: 1 gigahertz (GHz) of sneller met ondersteuning voor PAE, NX en SSE2 (meer info)
  • RAM: 1 gigabyte (GB) (32-bits) of 2 GB (64-bits)
  • Beschikbare schijfruimte: 16 GB (32-bits) of 20 GB (64-bits)
  • Grafische kaart: Microsoft DirectX 9 grafisch apparaat met WDDM-stuurprogramma
Levertijd Besteld voor 17h op werkdagen, vandaag geleverd.
Product Type Download Licentie (ESD)
Verzending U ontvangt de licentie per e-mail
Kwaliteit 
2017-08-22
Aankoop licentie windows7

Hartelijk dank voor jullie correcte service.
Mijn activatie werkte eerst niet, maar ik heb na een telefoontje met Wouter heel snel een andere activatiecode gekregen.
Ik heb de code ingegeven en klaar was Kees.
Bedankt!!!!!

• 2 van 2 personen vonden deze recensie bruikbaar.
Kwaliteit 
2017-04-19
snel en correcte verwerking van alles

ik heb gisteren tweede pakket Windows 7 aangekocht,
installatie is prima verlopen.
Was op computer waar ik ram geheugen vernieuwd had. Installatie : foutloos parcours.

Nogmaals proficiat voor snel en correcte verwerking van alles.

Fijne dag Lieve

Kwaliteit 
2017-02-01
Uiterst snelle service

Beste Wouter,

Dank voor de uiterst snelle reactie en de vervangende sleutel.

Na probleem met activatiecode, nieuwe ontvangen. Maar activatie via internet werd onmiddellijk opgestart; geen probleem: windows is geactiveerd.

Nogmaals dank voor de effectieve service.

Kwaliteit 
2017-01-27
Product code verloren en snel terug gekrgegen

Dag custom it.

wou jullie even bedanken voor de service dat jullie mijn code opnieuw hebben verzonden.

Kwaliteit 
2016-12-11
Upgrade Vista lukte eerst niet

Had een licentie gekocht bij custom IT om vista te upgraden naar win7. Systeem zat vast bij Windows Updates.
Ze hebbe me vrij snel geholpen. Via een tooltje fixit was het snel opgelost.

Kwaliteit 
2016-07-28
Probleem met sleutel opgelost

Activatie lukte niet goed. Heb onmiddellijk een klacht gestuurd naar hun email. Daarna telefoontje gekregen en zij hebben het opgelost voor me.

Daarna ging het. Vrij snel opgelost, gewoon jammer dat dit voorviel...

Kwaliteit 
2016-06-20
Upgrade van Vista gelukt

Dank voor de support, upgrade Is gelukt.

Nedelands verwijdert uit Vista en de nieuwe versie geinstalleerd.
Met vistalizator kan je dan terug naar nederlands brengen nadien.

Kwaliteit 
2016-05-24
Windows 7 geinstalleerd met hulp van custom it

Wij hebben zelf een clean installatie gedaan naar windows 7 van Vista. Via een extra handleiding werd alles uitgelegd hoe je stap per stap alle oude data kan backuppen en later terugzetten.

Alles ging goed tot wanneer we met de tool alle data wilden terugzetten op onze nieuwe windows 7. De emails bleken niet compatibel met de Windows Live mail programma. Na contact met custom it hebben we een ander programma'tje gekregen waarmee we uiteindelijk alles opgelost hebben!

Nogmaals bedankt voor uw goede hulp.
Brigitte De Backer

Kwaliteit 
2016-04-28
goede windows!

deze software is heel goed.
ik kan gamen om het even en crasht nooit! instalate zo gedaan.
kurt.

Kwaliteit 
2016-04-20
Aanrader alweer !

ik ben zeer tevreden over deze windows 7 en de service bij customit. ik zal zeker in de toekomst nog kopen doe zo verder.
Dit heb ik aan veel van mijn vrienden verteld . Ook al is het een internet aankoop, als er probleme zijn dan kan je rekenen op de support.

Kwaliteit 
2016-04-03
Zeer goede service

W7 als leek als vervanger van Vista geïnstalleerd, ondanks verschillende interne Microsoft incompabiliteiten, dank zij snelle en herhaaldelijke hulp met handleiding van geapprecieerde Custom IT. Verdere uitbouw van installatie help kan helpen.

Kwaliteit 
2016-03-06
Snelle levering

product gekocht gisteren en was redelijk snel geleverd. Vandaag heb ik het geinstalleerd via mn usb stick op laptop. Ging zonder problemen !

Kwaliteit 
2016-02-15
Installatie gelukt dankzij support

Ik had problemen om windows 7 geinstalleerd te krijgen via een usb stick. Mn laptop heeft geen cd speler meer dus moest via usb.

Via mail support gekregen en zij hebben een bijkomende instructie gegeven om de usb bootbaar te maken. Staat nu ook in de FAQ. Waren ze vergeten denk ik :-)

Kwaliteit 
2015-11-21
Na alle stappen te volgen is installatie gelukt

De installatie was op zich niet zo makkelijk. Vooral met de download file. Maar als je de instructies goed volgt is het wel te doen.Eenmaal als je de cd gebrand hebt met dat tooltje ging het vanzelf.

Tevreden van aankoop, zeker voor deze prijs! Thx

Kwaliteit 
2015-11-14
Bedankt voor de bon

Goed product ! Leuk ook van de waardebon :-)
Komt van pas als ik nog es iets ga kopen

Kwaliteit 
2015-11-11
Makkelijk zelf te installeren

Wij hebben zelf een upgrade gedaan van XP naar windows 7. De handleiding was niet zo lang, maar duidelijk.

Ging zonder problemen.

• 1 van 1 personen vonden deze recensie bruikbaar.
Kwaliteit 
2015-11-09
Super aankoop

Ben heel blij met mijn aankoop. Zat even vast bij de activatie, maar via de chatsupport hadden ze me meteen geholpen met de telefoon support.
Merci ook voor de bon van 5 euro :-)

Schrijf uw recensie!

Schrijf uw recensie

Windows 7 Home Premium | 32/64 bits | Download + Licentie | Multi-Language. Directe levering van certificaat en instructies per mail, onmiddellijk na bestelling.