Windows 10 Home kopen online * 26,60 EUR | custom IT

Microsoft Windows 10 Home Kopen - Activatiecode / 32- 64-bit / NL-FR-ENG

Windows 10 Home | OEM + Upgrade Version| 32/64 bits | Download + Licentie. Snelle levering van certificaat en instructies per mail, op werkdagen. In het weekend wordt ook geleverd!

Meer details

PBE1000015

In Stock

Waarschuwing: Laatste items in voorraad!

26,60 € incl. BTW

Aan mijn verlanglijst toevoegen

Beschikbare Betaalmethoden
Beschikbare Betaalmethoden

Wat ontvangt u na aankoop?

Product keys WindowsWij zijn heel duidelijk over onze producten. U ontvangt exact wat u koopt en daarbij helpen wij. Lees hieronder de productinhoud van dit product Windows 10 Home. Meer gedetailleerde productspecificaties zijn ook beschikbaar als u even verder leest.

Activartie code   Product key voor activatie (formaat:  XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX)

download Windows 10 Home    Download link, van een veilige server. Virus en malware vrij !

Handleiding    Wij geven u gratis een handleiding om zelfstandig alles te installeren & activeren.

Waarom kopen bij ons?

Elk moment van de dag werken wij aan de verbetering van onze website en dienstverlening. We zien uw aankoop graag als samenwerking. Bij aankoop van Windows 10 Home krijgt u niet alleen de beste prijs, maar u kan ook rekenen op onze sterke dienstverlening en garantie op de werking van het product. Wij stellen u graag onze sterke punten voor:

Certificaat

Distributie Conform 

Vonnis EU. Hof 3 juli 2012

Snelle verzending

Snelle verzending

Onmiddelijk na bestelling

Beste prijs

Beste Prijs

Extra korting resellers !

Windows 10 Home Garantie label

100% Product Garantie

Op Activering Product

Plus - Minus

Wij willen graag voor u nog een uiteenzetting geven van de voor en eventuele nadelen van Windows 10 Home. Deze zijn tot de essentie beperkt. Afhankelijk van uw profiel kan dit niet altijd van toepassing zijn. Vergeet ook niet de gebruikers reviews te lezen !!! Hiermee kan u ervaringen van andere ook zien.

Windows 10 Home pluspunten Pluspunten : 

1. Goedkoopste Windows 10 Home pakket
  2. Stabieler dan alle vorige versies
  3. Super snelle start van computer
  4. 100% ondersteuning voor software
  5. Draait licht, vraagt niet veel je pc
  6. Ideaal voor thuisgebruiker

Windows 10 Home minpunten Minpunten : 

1. Niet alle opties aanwezig als bij de hogere versies
  2. Geen encryptie en beperkte netwerkmogelijkheden
  3. Geen bitlocker
  4. Geen Remote Desktop

Omschrijving Windows 10 Home

Windows 10 is vertrouwd en gebruiksvriendelijk en heeft een groot aantal overeenkomsten met Windows 7 Home, zoals het Startmenu. Opstarten en uit de slaapstand komen gaat snel, er is meer beveiliging ingebouwd en je kunt blijven werken met je bestaande software en hardware.

"Hier worden de sterke punten van Windows 8 en Windows 7 Home samengevoegd."

Microsoft Windows 10 Home Kopen - Activatiecode  32- 64-bit  NL-FR-ENGProduct Specificaties

• Installatietaal: English
  • Verander na installatie de taal via een bijgeleverde tool. Kies uit vele europese talen.
  • Installeer als 32 or 64 bit versie.
  • Let op! Dit is een download product.
  • Na aankoop ontvangt u een certificaat per mail met activatie code en instructies.

Systeem Vereisten

• Processor:

1 gigahertz (GHz) or faster processor or SoC

• RAM:

1 gigabyte (GB) for 32-bit or 2 GB for 64-bit

• Hard disk space:

16 GB for 32-bit OS 20 GB for 64-bit OS
  • Graphics card:

DirectX 9 or later with WDDM 1.0 driver
  • Display:

800x600

Levertijd Besteld voor 17h op werkdagen, vandaag geleverd.
Product Type Download Licentie (ESD)
Verzending U ontvangt de licentie per e-mail
Kwaliteit 
2016-08-28
Heel vlot en goedkoop

Was sceptisch over de lage prijs. Elders op internet zie je vaak Win10 aan bvb 100 a 200 euro.

Anders zag het er betrouwbaar uit. Dus heb het gekocht en na kwariertje kreeg ik een mail met alles erop en eraan.

Geen problemenm gehad. Met succes geinstalleeerd waarvoor dank!
gr Maria

Kwaliteit 
2016-03-08
Goed product

Heb vroeger met windows 8 gewerkt maar het ontbreken van een degelijk start menu vond ik enorm vervelend. Voor mijn custom pc moest ik dus kiezen voor upgrade naar windows 10. Heb liever een blanco installatie dus heb ik deze gekocht. Jammer dat de nieuw prijs hoger is dan de upgrade van win8.

Maar ja... Clean installatie ging makkelijk.

Schrijf uw recensie!

Schrijf uw recensie

Windows 10 Home | OEM + Upgrade Version| 32/64 bits | Download + Licentie. Snelle levering van certificaat en instructies per mail, op werkdagen. In het weekend wordt ook geleverd!