Buy Windows 7 Home Premium License online 18.95 EUR | custom IT

Buy Windows 7 Home Premium - Activation code / 32- 64-bit / ENG

Buy Windows 7 Home Premium | OEM | 32/64 bits | Download + License | Multi-Language. Direct delivery from the certificate by mail, within a few hours after order.

More details

PNLD000001

In Stock

18,95 € tax incl.

Add to my wishlist

Beschikbare Betaalmethoden
Beschikbare Betaalmethoden

Product keys WindowsWhat do you receive?

We are very clear about our products. You receive exactly what you are buying. Read below the product content of this product Windows 7 Home Premium. More detailed product specifications are available when you read a little further.

Activation code   Product key for activation (format:  XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX)

download windows 7    Download link, from secure server. Virus and malware free!

Manual    We give you a free manual to install & activate without  the need for help.

Why buying from us?

Every moment of the day we work to improve our website and services. We view your purchase as a collaboration. Recently, you are rewarded with vouchers per purchase. Loyalty is rewarded! After purchase we will send you a voucher of 5 EUR, which you can return at your next purchase. When you purchase Windows 7 Home Premium, you will not only get a discount on your next purchase, you can also trust on our strong services. We are pleased about our following strong points:

loyalty bonus Buy Windows 7 Home Premium 

Voucher 5 EUR

For registered customers

Certificate Buy Windows 7 Home Premium

Licensed Product

Available on request

Quick Delivery Buy Windows 7 Home Premium

Quick Shipping

Immediately after ordering

Best price Buy Windows 7 Home Premium

Best Price

Discounts for Resellers!

Plus - Minus

We would like to give you another explanation of the advantages and possible disadvantages of Windows 7 Home Premium. These are limited to the essentials. Depending on your profile, this may not always apply. Do not forget to read the users reviews !!! Allows you to see experiences of other users.

Windows 7 Home premium plus Plusses: 

1. Cheapest Windows 7 package
  2. More Stable than Windows XP
  3. 100% support for software
  4. Running light, not asking much your PC
  5. Ideal for home user

Windows 7 home premium minus Minus: 

1. Not all of the options at present as the higher versions
  2. No encryption and limited networking opportunities
  3. No XP Mode

Description Windows 7 Home Premium

This widely used operating system is very simple. Windows 7 Home allows you - compared to its predecessors - even easier to get the most out of your PC or laptop. Switching between different programs, record TV programs and exchange files with other Windows 7 computers on the same network are just three of the many improvements that Windows 7 Home has to offer.

Buy Windows 7 Home Premium

Product Specifications

• Change the language after installation via a supplied tool.
  • Choose from many European languages.
  • To install Windows 7 Home as 32 or 64 bit version.
  • Downloadable product supplied via download link.
  • After purchase you will receive an email with: activation code / manual / download link.

System Requirements

• Processor: 1 gigahertz (GHz) or faster with support for PAE, NX, and SSE2 (more info)
  • RAM: 1 gigabyte (GB) (32-bit) or 2 GB (64-bit)
  • Available disk space: 16 GB (32-bit) or 20 GB (64-bit)
  • Graphics card: Microsoft DirectX 9 graphics device with WDDM driver
Delivery Time Order before 17h, send today.
Product Type Download-License (ESD)
Shipment You will receive the license via mail
Grade 
08/22/2017
Aankoop licentie windows7

Hartelijk dank voor jullie correcte service.
Mijn activatie werkte eerst niet, maar ik heb na een telefoontje met Wouter heel snel een andere activatiecode gekregen.
Ik heb de code ingegeven en klaar was Kees.
Bedankt!!!!!

• 2 out of 2 people found this review useful.
Grade 
04/19/2017
snel en correcte verwerking van alles

ik heb gisteren tweede pakket Windows 7 aangekocht,
installatie is prima verlopen.
Was op computer waar ik ram geheugen vernieuwd had. Installatie : foutloos parcours.

Nogmaals proficiat voor snel en correcte verwerking van alles.

Fijne dag Lieve

Grade 
02/01/2017
Uiterst snelle service

Beste Wouter,

Dank voor de uiterst snelle reactie en de vervangende sleutel.

Na probleem met activatiecode, nieuwe ontvangen. Maar activatie via internet werd onmiddellijk opgestart; geen probleem: windows is geactiveerd.

Nogmaals dank voor de effectieve service.

Grade 
01/27/2017
Product code verloren en snel terug gekrgegen

Dag custom it.

wou jullie even bedanken voor de service dat jullie mijn code opnieuw hebben verzonden.

Grade 
12/11/2016
Upgrade Vista lukte eerst niet

Had een licentie gekocht bij custom IT om vista te upgraden naar win7. Systeem zat vast bij Windows Updates.
Ze hebbe me vrij snel geholpen. Via een tooltje fixit was het snel opgelost.

Grade 
07/28/2016
Probleem met sleutel opgelost

Activatie lukte niet goed. Heb onmiddellijk een klacht gestuurd naar hun email. Daarna telefoontje gekregen en zij hebben het opgelost voor me.

Daarna ging het. Vrij snel opgelost, gewoon jammer dat dit voorviel...

Grade 
06/20/2016
Upgrade van Vista gelukt

Dank voor de support, upgrade Is gelukt.

Nedelands verwijdert uit Vista en de nieuwe versie geinstalleerd.
Met vistalizator kan je dan terug naar nederlands brengen nadien.

Grade 
05/24/2016
Windows 7 geinstalleerd met hulp van custom it

Wij hebben zelf een clean installatie gedaan naar windows 7 van Vista. Via een extra handleiding werd alles uitgelegd hoe je stap per stap alle oude data kan backuppen en later terugzetten.

Alles ging goed tot wanneer we met de tool alle data wilden terugzetten op onze nieuwe windows 7. De emails bleken niet compatibel met de Windows Live mail programma. Na contact met custom it hebben we een ander programma'tje gekregen waarmee we uiteindelijk alles opgelost hebben!

Nogmaals bedankt voor uw goede hulp.
Brigitte De Backer

Grade 
04/28/2016
goede windows!

deze software is heel goed.
ik kan gamen om het even en crasht nooit! instalate zo gedaan.
kurt.

Grade 
04/20/2016
Aanrader alweer !

ik ben zeer tevreden over deze windows 7 en de service bij customit. ik zal zeker in de toekomst nog kopen doe zo verder.
Dit heb ik aan veel van mijn vrienden verteld . Ook al is het een internet aankoop, als er probleme zijn dan kan je rekenen op de support.

Grade 
04/03/2016
Zeer goede service

W7 als leek als vervanger van Vista geïnstalleerd, ondanks verschillende interne Microsoft incompabiliteiten, dank zij snelle en herhaaldelijke hulp met handleiding van geapprecieerde Custom IT. Verdere uitbouw van installatie help kan helpen.

Grade 
03/06/2016
Snelle levering

product gekocht gisteren en was redelijk snel geleverd. Vandaag heb ik het geinstalleerd via mn usb stick op laptop. Ging zonder problemen !

Grade 
02/15/2016
Installatie gelukt dankzij support

Ik had problemen om windows 7 geinstalleerd te krijgen via een usb stick. Mn laptop heeft geen cd speler meer dus moest via usb.

Via mail support gekregen en zij hebben een bijkomende instructie gegeven om de usb bootbaar te maken. Staat nu ook in de FAQ. Waren ze vergeten denk ik :-)

Grade 
11/21/2015
Na alle stappen te volgen is installatie gelukt

De installatie was op zich niet zo makkelijk. Vooral met de download file. Maar als je de instructies goed volgt is het wel te doen.Eenmaal als je de cd gebrand hebt met dat tooltje ging het vanzelf.

Tevreden van aankoop, zeker voor deze prijs! Thx

Grade 
11/14/2015
Bedankt voor de bon

Goed product ! Leuk ook van de waardebon :-)
Komt van pas als ik nog es iets ga kopen

Grade 
11/11/2015
Makkelijk zelf te installeren

Wij hebben zelf een upgrade gedaan van XP naar windows 7. De handleiding was niet zo lang, maar duidelijk.

Ging zonder problemen.

• 1 out of 1 people found this review useful.
Grade 
11/09/2015
Super aankoop

Ben heel blij met mijn aankoop. Zat even vast bij de activatie, maar via de chatsupport hadden ze me meteen geholpen met de telefoon support.
Merci ook voor de bon van 5 euro :-)

Write your review!

Write a review

Buy Windows 7 Home Premium | OEM | 32/64 bits | Download + License | Multi-Language. Direct delivery from the certificate by mail, within a few hours after order.