Levering

Zendingen en retourzendingen


Verzending digitaal via mailVerzending van uw digitale producten

  • Digitale leveringen zullen naar het geregistreerde e-mailadres van de afnemer verstuurd worden. Rekening houdend met een betalings-transactietijd en ook een verwerkingstijd van ons personeel, kan de levering tot enkele uren duren na een bestelling tijdens de kantooruren.

  • Alle door ons genoemde (leverings)termijnen worden bij benadering gegeven en zijn vastgesteld op grond van gegevens en omstandigheden die ons bij het aangaan van de overeenkomst bekend waren. Opgegeven leveringstermijnen zijn nimmer fatale termijnen. Indien een wijziging in de gegevens en/of omstandigheden ongeacht de voorzienbaarheid daarvan, vertraging tot gevolg heeft, wordt de leveringsdatum dienovereenkomstig verlaat, onverminderd hetgeen in de voorwaarden is bepaald omtrent overmacht.

  • Overschrijding van de door ons opgegeven leveringstermijnen, door welke oorzaak dan ook, geeft afnemer nimmer recht op schadevergoeding of niet-nakoming van enige op hem rustende verplichting uit de desbetreffende overeenkomst dan wel een daarmee samenhangende overeenkomst.

Verzending via BPOSTVerzending post pakketten

  • Wij hebben gekozen voor verzenden van pakketten via BPOST of POSTNL. Het voordeel van BPOST is dat wanneer u niet thuis bent, u het pakket 'savonds nog kan ophalen in het dichtstbijzijnde postpunt. Hierdoor hoeft u niet thuis te blijven en wachten op een pakket. Wij hebben geleerd dat bedrijven als UPS problemen geven bij particulieren klanten. Wij werken ook samen met partners voor de levering van producten. Voor sommige producten kan de levering ook gebeuren via postNL.

  • Pakketten kunnen getraceerd worden via een tracking link.

  • Verzending naar Belgie :
    • Order t/m 50 EUR = 15 EUR
    • Order t/m 200 EUR = 9,99 EUR
    • Order vanaf 200 EUR = 5 EUR



Retour van uw digitale producten

  • Retour van activatie sleutels is niet mogelijk.

  • Retour van andere producten  die geen unieke, geheime activatie code bevatten dienen via een RMA klachtprocedure te worden aangebracht via de mijn account pagina. Na onderzoek door onze service dienst, zullen wij uw klacht of retour in behandeling nemen. Na goedkeuring en terugbezoring zorgen wij voor uw betalingsterugbetaling.